حرکت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به ‌سوی بانکداری دیجیتال هوشمند و توسعه خدمات نوین

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: نسل‌های جدید به خدمات سریع، امن و دیجیتال نیاز دارند. در این مسیر، سبد خدمات بانک متناسب با سه گروه اصلی مشتریان شامل خدمات خرد و اجتماعی خدمات اصناف و خدمات مشتریان شرکتی بازطراحی می‌شود.

 به گزارش شادا، با حضور غلامرضا فتحعلی مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و اعضای هیأت عامل، همایش واحدهای صف و ستاد مدیریت شعب استان سمنان برگزار شد.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این مراسم، با اشاره به عملکرد بانک، اظهار داشت: بانک توانسته در طول مدت فعالیت بیش از ۲۱ میلیون مشتری را حذف کند، همچنین در سال گذشته بیش از ۴ میلیون و ۷۰۰هزار فقره به ارزشی بالغ بر ۳۵۶ همت پرداخت شد.

وی با تأکید بر ضرورت هم‌سویی کامل شبکه شعب با برنامه جامع راهبردی بانک، گفت: در طول اجرای این برنامه، بانک خدمات نوینی را در بستر قرض‌الحسنه ارائه خواهد کرد.  

سه محور راهبردی و افق ۱۴۰۶

فتحعلی تحقق مأموریت بانک را وابسته به سه محور اساسی دانست و تصریح کرد: توسعه و تعمیق بانکداری قرض‌الحسنه، تنوع‌بخشی به منابع درآمدی به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی، و حرکت به‌ سوی بانکداری دیجیتال هوشمند، ۳ راهبرد اصلی بانک است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزود: هدف این است که تا افق ۱۴۰۶، بانک الگویی متمایز در ارائه خدمات مالی نوین و همسو با مسئولیت‌های اجتماعی بانکداری باشد.

وی با اشاره به تغییر نیازهای مشتریان گفت: نسل‌های جدید به خدمات سریع، امن و دیجیتال نیاز دارند. در این مسیر، سبد خدمات بانک متناسب با سه گروه اصلی مشتریان شامل خدمات خرد و اجتماعی و خرد، خدمات اصناف و خدمات مشتریان شرکتی بازطراحی می‌شود.

فتحعلی اضافه کرد: افزوده ‌شدن خدمات ارزی، صدور ضمانت‌نامه و بهبود مستمر فرآیندها از جمله اقداماتی است که علاوه بر ارتقای کارایی داخلی، تجربه‌ای به‌روز برای مشتریان رقم خواهدزد.​​​​​

گفتنی است، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سفر به سمنان از خانواده برادران شهید «رضاکاظمی» تقدیر کرد.

 حرکت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به ‌سوی بانکداری دیجیتال هوشمند و توسعه خدمات نوین

کد مطلب 615003