كسب رتبه سوم توسعه دولت الكترونیك توسط وزارت اقتصاد از میان  میان۱۷۰ دستگاه دولتی

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، سید حسین رضوی پور ضمن اعلام این خبر افزود: در نهمین ارزیابی توسعه دولت الکترونیک که توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور انجام شده است، وزارت امور اقتصادی و دارایی بر مبنای تحقق اهداف و دستیابی به شاخص‌های اصلی از جمله نحوه و کیفیت دسترسی به خدمات، سهولت استفاده از خدمات، شفافیت فرآیند ارائه خدمات، میزان شفافیت دستگاه اجرایی، دسترسی به زیرساخت‌های توانمندساز، ارائه خدمات الکترونیکی یکپارچه و اطلاعات الکترونیکی پس از ارزیابی ۱۷۰ دستگاه و ۱۶۶۲ خدمت ارزیابی شده، با کسب امتیاز ۶۴/۰۲ موفق به کسب رتبه سوم دستگاههای اجرایی اصلی کشور در دولت سیزدهم شد.
وی افزود: مرکز (( فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و اقتصاد هوشمند )) و مرکز (( نوسازی اداری و توسعه سرمایه انسانی )) با همکاری و تعامل موثر نسبت به شناسایی و اخذ شناسه ۱۱۸ خدمت اختصاصی وزارت متبوع، اصلاح، بازنگری و بهبود فرآیندها و خدمات دارای اولویت، ثبت در سامانه خدمات دولت، الکترونیکی کردن تمامی خدمات با قابلیت الکترونیکی و تکمیل بانک های اطلاعاتی مربوطه در راستای استقرار دولت هوشمند و یکپارچه اقدام نمودند که ماحصل این کوشش ها در کسب این رتبه تبلور یافته است.
رضوی پور با اشاره به اینکه، این موفقیت ارزشمند مرهون تلاش همفکری انسجام همکاری و هماهنگی مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی است، گفت: ضمن تشکر ویژه از همکارانی که در راه دستیابی به این دستاورد مهم سهم بسزایی داشته اند و با احترام به مقام محترم وزارت مدیران و مسئولان فرهیخته و تمامی کارکنان پرتلاش کسب این رتبه را تبریک می‌گوییم.

کد مطلب 226153