همزمان با روز عید غدیر، دومین مرحله واریز مطالبات گندمکاران به مبلغ ۳۰ هزار میلیارد تومان توسط بانک کشاورزی انجام شد و مجموع مبالغ پرداختی به ۴۱ همت رسید.
مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: در ادامه ایفای نقش راهبردی برای حمایت از امنیت غذایی کشور، تا تاریخ سوم شهریورماه، با عاملیت این بانک ۱۳۵۵ هزار میلیارد ریال (۱۳۵.۵ همت) معادل حدود ۸۷ درصد از کل ارزش گندم خریداری شده به حساب کشاورزان واریز شده است.