به گزارش شادا، سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: در راستای ارتقای کیفیت رسیدگی به شکایات مردمی و افزایش رضایتمندی شهروندان از نحوه پاسخگویی دستگاههای اجرایی، مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریتهای اداری سازمان اداری و استخدامی کشور (فواد–۱۲۸) از ۲۳ مهرماه ۱۴۰۴ فرآیند جدیدی با عنوان «تماس بازخورد پس از پایان رسیدگی به شکایات» را به اجرا گذاشته است.
در اجرای این ابلاغیه و بر اساس فرآیند طراحی شده، پس از ثبت نتیجه رسیدگی در سامانه فواد ۱۲۸ و ارسال پاسخ نهایی به فرد شاکی، تماس تلفنی با شهروندان جهت اخذ بازخورد از نحوه رسیدگی و بررسی میزان حل مشکل انجام میشود.
شهروندان میتوانند در صورت مشاهده مواردی از قبیل «موکول کردن ارایه خدمت به زمانهای آتی بدون توجیه، عدم حضور کارمند با مدیر و عدم پیشبینی نیروی جایگزین، عدم اطلاع رسانی قوانین و مقررات و فرآیندهای ارایه خدمت، عدم اطلاع رسانی شفاف و به موقع تصمیمات مرتبط با خدمت، ایراد در سامانهها، تجهیزات اداری و ارتباطی یا ارایه خدمت، عدم رعایت احترام و کرامت انسانی در ارایه خدمت و در نهایت عدم رعایت زمانی قانونی شروع و پایان خدمت» با شماره ۱۲۸ تماس بگیرند.