گامی در راستای توسعه خدمات غیرحضوری بیمه دانا

از این پس بازنشستگان کشوری نیازی به ارائه اسناد درمانی پاراکلینیکی به‌صورت حضوری ندارند و می‌توانند با اپلیکیشن داناپ، بدون محدودیت سقف، خسارت خود را ثبت و برای ارزیابی ارسال کنند.

به گزارش شادا، رضا جعفری مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه دانا، به همراه علاءالدین ازوجی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، سیدمحمد کریمی رئیس هیئت‌مدیره و ابراهیم ایران‌نژاد مدیرعامل شرکت ارزیاب خسارت ایرانیان پوشش، از مجتمع نظارت بر خسارت درمانی بازنشستگی کشوری بیمه دانا بازدید کردند.

در این بازدید، محمدحسن تدینی معاون فنی بیمه‌های اشخاص، عباس عمران‌پور معاون بیمه‌های اموال و مسئولیت، علی آفرین مدیر پروژه بازنشستگی بیمه دانا و جمعی از مدیران فنی این شرکت نیز حضور داشتند.

رضا جعفری در این بازدید، ضمن تشریح عملکرد شش‌ماهه اجرای قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری گفت: بلافاصله پس از امضای تفاهم‌نامه همکاری، شورای راهبردی ویژه‌ای برای نظارت بر روند ارائه خدمات تشکیل شد تا بیمه‌شدگان بتوانند از بالاترین سطح خدمات بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به رویکرد درمان‌محور بیمه دانا افزود: این شرکت با بیش از ۱۵ هزار مرکز درمانی در سراسر کشور طرف قرارداد است و در شش‌ماهه نخست اجرای طرح، هر بازنشسته به‌طور میانگین سه نوبت از خدمات بیمه تکمیلی استفاده کرده است. هم‌اکنون نیز حدود یک‌سوم جمعیت کشور از خدمات بیمه‌های مختلف به‌ویژه بیمه تکمیلی درمان بیمه دانا بهره‌مند هستند.

مدیرعامل بیمه دانا در ادامه با تأکید بر اهمیت پرداخت به‌موقع حق‌بیمه‌ها در ارتقای کیفیت خدمات، از صندوق بازنشستگی کشوری خواست با تسریع در پرداخت بخشی از حق‌بیمه‌های معوق، زمینه ارائه خدمات بهتر و رضایتمندی بیشتر بیمه‌شدگان را فراهم کند.
وی افزود: بیمه دانا همواره خود را در کنار بازنشستگان کشوری می‌داند و با تقویت هم‌افزایی میان دو مجموعه، در مسیر ایفای مسئولیت اجتماعی و بهبود سطح خدمات گام برمی‌دارد.

در ادامه، علاءالدین ازوجی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، با بیان اینکه بیمه درمان یکی از مهم‌ترین ابزارهای جبران پاداش معنوی برای بازنشستگان است، گفت: رضایتمندی ایجاد شده طی شش ماه اخیر و اعتماد بازنشستگان از دریافت خدمات درمانی بیمه دانا، سرمایه‌ای اجتماعی و ارزشمند است که باید تقویت شود. امیدوارم با تصویب الحاقیه جدید، افزایش سقف تعهدات بیمه درمان بازنشستگان به‌زودی اجرایی شود.

یکی از دستاوردهای مهم این بازدید، حذف فیزیک اسناد درمانی پاراکلینیکی از طریق اپلیکیشن داناپ بود؛ اقدامی در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و تسهیل فرآیند ثبت خسارت که گامی مؤثر در افزایش رضایتمندی بیمه‌شدگان صندوق بازنشستگی کشوری به‌شمار می‌رود.

در پایان این بازدید، مدیران دو مجموعه ضمن ابراز رضایت از روند همکاری‌ها، بر استمرار توسعۀ خدمات درمانی، ارتقای بسترهای دیجیتال و گسترش همکاری‌های دوجانبه تأکید کردند تا خدمات بیمه‌ای بازنشستگان کشور هر روز گسترده‌تر، سریع‌تر و کارآمدتر ارائه شود.

کد مطلب 644766

برچسب‌ها