راه‌های ارتباط با ناظران بیمه برای ثبت شکایات بیمه‌ای

به اطلاع زائران اربعین حسینی می‌رساند، در راستای تسهیل خدمت‌رسانی و ارتقای رضایت‌مندی در مسیر این سفر معنوی، ناظران بیمه مرکزی با استقرار تیم‌های تخصصی در مرزهای ایران و عراق و شهرهای نجف و کربلا، آماده پاسخ‌گویی و رسیدگی به شکایات بیمه‌ای زائران هستند.

به گزارش شادا، زائران عزیز در صورت داشتن هرگونه نظر، پیشنهاد یا شکایت در خصوص روند ارائه خدمات بیمه‌ای، می‌توانند از یکی از روش‌های زیر برای ثبت و پیگیری موضوع اقدام نمایند:

۱) ثبت شکایت از طریق بخش شکایات در سایت رسمی بیمه مرکزی

۲) ثبت شکایت از طریق برنامه کاربردی «همیار اربعین» سازمان حج و زیارت، با انتخاب بخش بیمه اربعین و کلیک روی لینک سامانه ثبت شکایات بیمه مرکزی

۳) مراجعه به سامانه «سماح» و استفاده از لینک اختصاصی ثبت شکایات بیمه مرکزی

۴) تماس مستقیم با ناظران مستقر در شهرهای نجف و کربلا از طریق شماره تماس‌های زیر:

07877750841

07882572913

07877760849

07882572851

07882572841

کد مطلب 614589

برچسب‌ها