-
رئیس کل بیمه مرکزی:
بیمه مرکزی بر عملکرد شرکتهای بیمه نظارت جدی دارد
رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه تاکنون برخی از مدیران شرکتهای مرتبط بیمهای، سلب صلاحیت شدهاند، گفت: بیمه مرکزی بر عملکرد شرکتهای بیمه، نظارت جدی دارد.
-
در نشست مشترک مدیرعامل بیمه ایران و معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور مطرح شد؛
«بانوی ایرانی» نام محصول جدید بیمه ایران باهدف تامین آرامش زنان کشور
نشست مشترک رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران و معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با هدف بررسی راهکارهای حمایتی از بانوان ایرانی برگزار شد.
-
توسط بیمه البرز انجام شد؛
پرداخت ۳۳۰ میلیارد تومان خسارت در جنگ ۱۲روزه
مدیرعامل بیمه البرز، در گفتوگو با شادا از عملکرد درخشان این شرکت در ارائه خدمات بیمهای در طول ۱۲ روز جنگ تحمیلی خبر داد و گفت: با پرداخت ۳۳۰ میلیارد تومان خسارت و صدور بیش از ۹۴ هزار بیمهنامه، این شرکت توانسته است بدون وقفه به خدمترسانی به مردم ادامه دهد.
-
در جلسه پدافند غیرعامل صنعت بیمه تأکید شد؛
اتخاذ تدابیر خدمات رسانی پایدار به مردم در شرایط بحران
جلسه پدافند غیرعامل صنعت بیمه به ریاست دکتر رضا خواجه نائینی معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس کمیته اصلی پدافند غیرعامل وزارت امور اقتصادی و دارایی و با حضور طزری معاون فنی و زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور، خسروشاهی رئیسکل بیمه مرکزی، نصرتی دبیر کمیته اصلی پدافند غیرعامل وزارت اقتصاد و برخی از مدیران عامل و رؤسای پدافند غیرعامل شرکت های بیمهای برگزار شد.
-
شفاف سازی بیمه مرکزی درخصوص جبران خسارت خودروهای نامتعارف
بیمه مرکزی از ورود محصول جدیدی برای پوشش بیمهای خودروهای نامتعارف خبر داده است؛ اقدامی که میتواند بسیاری از دغدغههای مالکان این خودروها را در زمان وقوع تصادفات برطرف کرده و اختلافات بیمهای و قضایی را کاهش دهد.
-
با هدف ارتقای فرهنگ مصرف آب در جامعه
پویش «آب را بیمه کنیم» با مشارکت بیمه البرز و آبفای تهران راهاندازی شد
مدیرعامل بیمه البرز با حضور در شرکت آب و فاضلاب استان تهران از آغاز پویش «آب را بیمه کنیم» خبر داد و گفت: این پویش با هدف آموزش و ترویج مصرف بهینه آب، به ویژه در بین کودکان ۶ تا ۱۲ سال، راهاندازی شده است تا آنها بهعنوان سفیران کوچک فرهنگ مصرف آب، ارزشها و آموزهها را به خانوادهها منتقل کنند.
-
مدیر صندوق تأمین خسارتهای بدنی در گفتگو با شادا:
صدور ۵۳۰،۷۶۱ بیمهنامه شخص ثالث برای موتورسیکلتهای نوشماره
مدیر صندوق تأمین خسارتهای بدنی، از صدور ۵۳۰،۷۶۱ بیمهنامه یکساله شخص ثالث برای موتورسیکلتهای نوشماره خبر داد و گفت: این دستاورد که با حمایت وزیر اقتصاد و پیگیریهای صندوق محقق شده، گامی بزرگ در راستای کاهش موتورسیکلتهای فاقد بیمهنامه است.
-
تأکید بر ضرورت ارتقای پدافند غیرعامل در صنعت بیمه
نشست مسئولان پدافند غیرعامل با حضور معاون وزیر اقتصاد، رئیس کل بیمه مرکزی و جمعی از مدیران صنعت بیمه برگزار شد.
-
معاون امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
همافزایی صنفی در صنعت بیمه باید تقویت شود
حمایت از گردش آزاد اطلاعات و اطلاعرسانی شفاف از رسالتهای اصلی مجموعه معاونت رسانهای به شمار میآید.
-
ارائه پوشش بیمهای مازاد شخص ثالث برای خسارتهای وارده به خودروی نامتعارف بالاتر از خسارت متناظر در خودروی متعارف
بیمه مرکزی با ارسال نامهای به سندیکای بیمهگران ایران، از آغاز بررسی ارائه پوشش بیمهای ویژه به مقصرین حوادث رانندگی برای جبران خسارت وارده به خودروهای نامتعارف زیاندیده خبر داد؛ طرحی که در صورت اجرا میتواند سقف تعهدات فعلی بیمه شخص ثالث را فراتر برده و نگرانی و دغدغه مقصرین حوادث رانندگی که در آنها زیان دیده خودروی نامتعارف است برطرف کند. این پوشش بیمهای مالکان خودروهای زیاندیده نامتعارف را نیز از شکایت و مراجعه به محاکم قضایی بینیاز خواهد کرد.
-
رئیسکل بیمه مرکزی در گفتگو با شادا:
هزار میلیارد تومان خسارت افت قیمت خودرو در چهار ماه نخست سال پرداخت شد
رئیسکل بیمه مرکزی در گفتگو با شادا، از پرداخت حدود هزار میلیارد تومان خسارت افت قیمت خودرو ناشی از حوادث رانندگی از محل بیمه شخص ثالث در چهار ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: این اقدام در راستای افزایش رضایت عمومی و جلب اعتماد مردم به صنعت بیمه انجام شده است.
-
معاون نظارت بیمه مرکزی:
خودنظارتی شرکتها نخستین لایه نظارت در صنعت بیمه است
معاون نظارت بیمه مرکزی با اشاره به اهمیت نظارت درونشرکتی و نقش کمیتههای حاکمیت شرکتی، تأکید کرد: هر چه این لایهها قویتر عمل کنند، نیاز به ورود نهاد ناظر کمتر خواهد بود؛ با این حال بیمه مرکزی با ابزارهای بازدارنده، بر رعایت حقوق بیمهگذاران و سلامت بازار نظارت میکند.
-
خسروشاهی:
اصلاح تدریجی و پاسخگویی سهامداران، محور راهبرد بیمه مرکزی
رئیسکل بیمه مرکزی با تشریح اقدامات این نهاد طی ۱۱ ماه گذشته، سه اصل «پاسخگویی سهامداران»، «اصلاح تدریجی» و «داوری منصفانه» را بهعنوان راهبردهای اصلی صنعت بیمه اعلام کرد و از رشد ضریب نفوذ بیمه در سال ۱۴۰۳ خبر داد.
-
بخشنامه بیمه مرکزی برای رفع نگرانی مالکان خودروهای نامتعارف برای استفاده از بیمه بدنه
بیمه مرکزی در بخشنامهای به مدیران عامل شرکتهای بیمه، بر عدم وجود منع قانونی در خصوص حفظ تخفیفهای عدم خسارت بیمهنامههای بدنه خودروهای نامتعارف و همچنین عدم کسر فرانشیز در صورتی که خسارت مالی مازاد بر سقف مسئولیت مقصر حادثه از محل بیمه بدنه خودروی زیاندیده نامتعارف پرداخت شود، تأکید کرد.
-
گامی تازه در توسعه روابط بیمهای ایران و کنیا
در هفتمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی ایران و کنیا در نایروبی، تفاهمنامهای در حوزههای مختلف از جمله بیمه به امضا رسید.
-
تأکید بیمه دانا بر تعامل و جلب رضایت بیمهشدگان در نشست با رؤسای شعب
مدیرعامل بیمه دانا در نشست هماندیشی با رؤسای شعب سراسر کشور، تعامل مثبت میان شعب، بهرهبرداری از قراردادهای کلان و توسعه مراکز درمانی طرف قرارداد را محور برنامههای شرکت دانست و از تلاش شعب برای ارتقای کیفیت خدمات و جذب بیمهنامههای خُرد قدردانی کرد.
-
علی جباری در جمع نمایندگان انجمن صنفی و کارکنان چهار محال و بختیاری تأکید کرد؛
مشتریمداری رکن اصلی موفقیت بیمه ایران در بازار رقابتی است
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران گفت: مشتریمداری رکن اصلی موفقیت بیمه ایران در بازار رقابتی است.
-
حمایت ۳۰ هزار میلیارد ریالی بیمه ایران از بازار سرمایه
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران گفت: در راستای ایفای نقش فعال و راهبردی در اقتصاد کشور، بیمه ایران با رویکردی مسئولانه و آیندهنگر، بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال از بازار سرمایه حمایت کرد.
-
افتتاح شعبه جدید بیمه ایران در شهرکرد؛ گامی برای عدالت بیمهای
همزمان با هفته دولت، شعبه خسارت بیمه ایران در شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری، با حضور عبدالکریم حسینزاده، معاون رئیسجمهور در امور توسعه روستایی و مناطق محروم، افتتاح شد. این اقدام در راستای گسترش عدالت بیمهای و ارائه خدمات سریع و باکیفیت به مردم این منطقه انجام گرفت.
-
علی جباری در نشست مشترک با استاندار چهارمحال و بختیاری:
محصول بیمه آرامش و امنیت برای مردم است/ بهرهبرداری از پایگاه جدید خدمات بیمه ایران در استان
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران ضمن بیان این مطلب که محصول بیمه آرامش و امنیت برای مردم است از بهره برداری پایگاه جدید خدمات بیمه در استان چهار محال و بختیاری خبر داد.
-
گام تازه در همکاریهای منطقهای؛
بررسی عضویت ایران در شرکت بیمه اتکایی اوراسیا
عضویت ایران در شرکت بیمه اتکایی اوراسیا با هدف کاهش ریسک تجاری و تقویت پوششهای بیمهای برای فعالان اقتصادی، در نشست کمیسیون اقتصادی اتحادیه اوراسیا به صورت برخط مورد بررسی قرار گرفت.
-
فراخوان بیمه مرکزی برای اظهارنظر درباره شاخصهای پیشهشدار
شاخصهای پیشهشدار و بازههای آن در راستای پیادهسازی نظارت بههنگام و تقویت نظارت هوشمند بر شرکتهای بیمه برای اظهارنظر صاحبنظران و ذینفعان منتشر شد.
-
مدیرعامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان خبر داد:
پرداخت بیش از ۵ هزار میلیارد ریال خسارت به واحدهای مسکونی زیان دیده در بلایای طبیعی
صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان در روزهای حساس و بحرانی جنگ ۱۲روزه با اعزام تیم ارزیابی خسارت به ۲ استان زلزله زده بار دیگر تعهد خود را به حفاظت از سرمایههای ملی و حمایت از هموطنان در روزهای سخت ثابت کرد.
-
۱۲ ماه تلاش، ۱۲ روز دفاع؛ ایران، سرمایه سرمایهگذاران را بیمه میکند
علی جباری، مدیرعامل بیمه ایران، در دیدار با استانداران و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری، بر نقش این شرکت در حمایت از سرمایهگذاران تأکید کرد و اطمینان داد: بیمه ایران اصل سرمایه سرمایهگذاران شما را بیمه میکند.
-
۱۲ ماه تلاش، ۱۲ روز دفاع: ۲ هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان خسارت در جنگ ۱۲ روزه از سوی بیمه ایران پرداخت شد
در ایامی که کشور با جنگ ۱۲ روزه و تحمیلی از سوی دشمنان این مرز و بوم روبرو بود، شرکت سهامی بیمه ایران به نمایش صریح پایداری در ارائه خدمات بیمه پرداخت.
-
علی جباری تاکید کرد؛
همراهی پزشکان، کلید بهبود پوششهای درمانی بیمه ایران
مدیرعامل بیمه ایران در آیین روز پزشک تأکید کرد: نقش پزشکان همکار در ارتقای کیفیت خدمات حوزه سلامت و بیمهای، حیاتی و مؤثر است.
-
توسط بیمه آسیا در جنگ ۱۲ روزه؛
۵۴۰ میلیارد تومان خسارت به ۶۶ هزار پرونده پرداخت شد
مدیرعامل بیمه آسیا از اقدامات این شرکت در حمایت از مردم در ایام جنگ تحمیلی ۱۲ روزه خبر داد و گفت: با تأکید وزیر اقتصاد، بیمه آسیا با پرداخت سریع خسارتها، در کنار مردم ایستاد و ۵۴۰ میلیارد تومان خسارت به حدود ۶۶هزار پرونده پرداخت کرد.
-
انتشار آمار شکایات بیمهای در چهارماهه نخست ۱۴۰۴؛ بیشترین شکایات در رشته شخص ثالث
آمار شکایات صنعت بیمه در چهارماهه نخست سال ۱۴۰۴ منتشر شد. بر اساس گزارش بیمه مرکزی، مجموعاً ۶هزار و ۳۳۱ شکایت در رشتههای مختلف بیمه ثبت شده که از این تعداد ۵هزار و ۲۹۵ شکایت مختومه شده و هزار و ۳۶ شکایت همچنان در حال رسیدگی است.
-
پالایشگاههای نفت ایران تحت پوشش کنسرسیوم انرژی با راهبری بیمه ایران
اموال و تأسیسات ۹ پالایشگاه نفتی کشور با راهبری بیمه ایران و در قالب کنسرسیوم انرژی بیمه شدند. این اقدام بیمه ایران بار دیگر نقش محوری این شرکت در حمایت از صنایع حیاتی و پوشش ریسکهای بزرگ ملی را تثبیت کرد.
-
در نشست مشترک علی جباری، مدیر عامل بیمه ایران با مسئولان ارشد استان زنجان مطرح شد؛
تضمین سرمایه و امنیت اقتصادی سرمایه گذاران با ورود بیمه ایران/ آمادگی بیمه ایران برای سرمایهگذاری مستقیم در پروژههای صنعتی استان
مدیرعامل بیمه ایران با تکیه بر توانگری مالی و تجربه ۹ دهه فعالیت شرکت گفت: بیمه ایران آماده است اصل سرمایه سرمایهگذاران را تضمین کرده و امنیت اقتصادی لازم برای جذب سرمایه و رونق صنعتی استان زنجان را فراهم کند.