مدیرعامل بیمه دانا بر ارتقای کیفیت خدمات درمانی بیمه‌شدگان تأکید کرد

در جریان سفر مدیرعامل بیمه دانا به استان آذربایجان شرقی، دکتر رضا جعفری با حضور در بیمارستان‌های ولیعصر(عج) و شهید محلاتی تبریز، روند ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان تحت پوشش این شرکت را بررسی و بر لزوم تسهیل و بهبود فریند خدمت‌رسانی تأکید کرد.

به گزارش شادا، رضا جعفری به همراه  محمدحسن تدینی، معاون فنی بیمه‌های اشخاص، عباس عمران‌پور، معاون فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت و برخی مدیران ستادی و رؤسای شعب تبریز بیمه دانا، از بیمارستان ولیعصر(عج) و شهید محلاتی بازدید کردند.


طی بازدید از بیمارستان ولیعصر(عج)، شهرام دبیری رئیس بیمارستان و افشین دبیری مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره و قائم‌مقام ریاست بیمارستان، وی را همراهی کردند. همچنین در بازدید از بیمارستان شهید محلاتی تبریز، علیرضا هادی رئیس بیمارستان نیز میزبان هیئت بیمه دانا بود.


وی بیمه دانا را شرکتی با ۵۳ سال سابقه معرفی کرد و گفت: این شرکت در تمام رشته‌های بیمه‌ای فعالیت دارد و بیش از ۳۴ میلیون بیمه‌شده را تحت پوشش قرار می‌دهد. بیمه دانا با بیش از ۱۵ هزار مرکز درمانی در کشور طرف قرارداد است و بخش وی‌آی‌پی بیمارستان‌های دولتی نیز بدون فرانشیز در اختیار بازنشستگان قرار می‌گیرد.


افشین دبیری، مدیرعامل و قائم‌مقام ریاست بیمارستان ولیعصر(عج)، در این بازدید امکانات این مرکز را پیشرفته و از بیمارستان‌های مطرح شمال‌غرب کشور توصیف کرد و از تغییر ظرفیت تخت‌ها به ۵۰۰ تخت خبر داد.

 علیرضا هادی، رئیس بیمارستان شهید محلاتی، تأکید کرد: وصول به‌موقع مطالبات، کلید ارائه خدمات مطلوب به بیماران است و در همین راستا از اقدامات بیمه دانا در این خصوص قدردانی کرد.
در پایان، مدیرعامل بیمه دانا و هیئت همراه با حضور در بخش‌های درمانی هر دو بیمارستان، روند درمان بیماران تحت پوشش را بررسی و برای آنان آرزوی سلامتی و تندرستی کردند.
گفتنی است این بازدید با هدف بررسی روند ارائه خدمات بیمه‌ای به بیماران، پیگیری مطالبات مراکز درمانی و ارتقای کیفیت خدمات درمانی برگزار شد که محور اصلی آن، تعامل نزدیک مدیرعامل بیمه دانا با رؤسای بیمارستان‌ها و مدیران این شرکت بود.

کد مطلب 644094

برچسب‌ها