تأکید بیمه دانا بر تعامل و جلب رضایت بیمه‌شدگان در نشست با رؤسای شعب

مدیرعامل بیمه دانا در نشست هم‌اندیشی با رؤسای شعب سراسر کشور، تعامل مثبت میان شعب، بهره‌برداری از قراردادهای کلان و توسعه مراکز درمانی طرف قرارداد را محور برنامه‌های شرکت دانست و از تلاش شعب برای ارتقای کیفیت خدمات و جذب بیمه‌نامه‌های خُرد قدردانی کرد.

به گزارش شادا، در این نشست که عصر شنبه هشتم شهریورماه با حضور رضا جعفری مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره، سیدداود حسینی قائم‌مقام مدیرعامل، محمدحسن تدینی معاون فنی بیمه‌های اشخاص، نورعلی نوری مدیر پروژه آموزش‌وپرورش و رضا خوبانی مدیر بیمه‌های درمان به‌صورت برخط برگزار شد.
 
در این نشست بر اهمیت تعامل مثبت و ارتباط مستمر مدیران شعب با مدیران استانی، تجمیع پورتفوی قراردادهای کلان و جلب رضایت بیمه‌شدگان تأکید شد.

جعفری هم‌افزایی و تعامل مدیران شعب مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها با یکدیگر را عاملی مؤثر بر پیشبرد اهداف شرکت معرفی و خاطرنشان کرد که این ارتباط ضامن سودآوری و تحقق اهداف کلان بیمه داناست.
 
وی با اشاره به اهمیت گسترش مراکز درمانی طرف قرارداد، گفت: مدیران شعب باید تمام ظرفیت‌های موجود برای افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه دانا را شناسایی و از آن بهره‌برداری کنند، به‌ویژه درمانگاه‌های فرهنگیان که اولویت مذاکرات مدیران شعب قرار دارد.
 
مدیرعامل بیمه دانا همچنین به رؤسای شعب توصیه کرد تا جذب بیمه‌نامه‌های خُرد در قراردادهای کلان را با استفاده از ظرفیت نمایندگان در دستور کار خود قرار دهند و از فرصت‌های این قراردادها برای افزایش پورتفوی شرکت بهره‌برداری کنند.

وی همچنین با اشاره به قرارداد با وزارت آموزش‌وپرورش، ارائه بیش از ۳۶ میلیون خدمت به بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار بیمه‌شده این وزارتخانه را نمونه‌ای از ثبات و کیفیت خدمات بیمه دانا عنوان کرد.
 
از ابتدای سال تاکنون، تعداد بیمه‌شدگان و بیمه‌گذاران شرکت به حدود ۳۰ میلیون نفر در رشته‌های مختلف رسیده و بیش از ۳۵ همت بیمه‌نامه صادر شده است که نشان از رشد کمی و کیفی پورتفوی دارد.
 
در ادامه، سیدداود حسینی قائم‌مقام مدیرعامل، نظارت و رصد عملکرد نمایندگان را از وظایف مهم مدیران شعب برشمرد و بر مدیریت ریسک به‌ویژه در بیمه‌های خودرو تأکید کرد.

وی روند روبه‌رشد پرداخت خسارت‌ها را مثبت ارزیابی کرد و تعامل میان رؤسای شعب و مدیران استانی را ضروری دانست.
 
در این نشست، محمدحسن تدینی معاون فنی بیمه‌های اشخاص، جذب بیمه‌های حوادث دانش‌آموزی و پورتفوی‌های خُرد در قراردادهای کلان، به‌ویژه آموزش‌وپرورش را از برنامه‌های کلیدی شرکت اعلام و بر تقویت تعرفه‌ای و فنی درمانگاه‌ها تأکید کرد.
 
نورعلی نوری مدیر پروژه آموزش‌وپرورش نیز، شفاف‌سازی عملکرد و ارائه گزارش خدمات بیمه دانا به فرهنگیان را در راستای افزایش آگاهی و جلب رضایت بیمه‌شدگان ضروری دانست و از آمادگی کامل شرکت برای ارائه بیمه‌نامه حوادث دانش‌آموزی و آتش‌سوزی مدارس در سراسر کشور خبر داد.
 
در پایان نیز رضا خوبانی، مدیر بیمه‌های درمان، عزم و تلاش شعب سراسر کشور را برای حضور مؤثر در صنعت بیمه و جذب پورتفوی ضروری دانست و بر اهمیت قرارداد با آموزش‌وپرورش در ارتقای جایگاه شرکت و جلب رضایت بیمه‌شدگان اشاره کرد.

کد خبر 615759

برچسب‌ها