به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا) به نقل از بانک سپه، وزیر امور اقتصادی ودارایی در جلسه شورای مدیران این وزارتخانه که با حضور مدیران عامل بانکهای کشور برگزار شد،با اهدای لوح سپاس از عملکرد بانک سپه به دلیل بهینه سازی شبکه شعب در راستای ایجاد چابکی ومولد سازی دارایی ها وهمگامی با تحول دیجیتال در سال 1399 قدردانی کرد.
بر اساس این گزارش در تقدیر نامه فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی ودارایی خطاب به محمد کاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه آمده است: «بانک ها در اقتصاد هوشمند، نقش موثری در هموارسازی مسیر رشد وتوسعه اقتصادی دارند که البته در ایفای این نقش، الزاماً نیازی به حضور فیزیکی در ابعاد گسترده ودر قالب شعب نبوده ومی توان از طریق در دسترس قرار دادن خدمات الکترونیکی در هر مکان ودر هر زمانی به اقتصاد وجامعه کمک کنند. هرچند این امر در راستای شمولیت مالی، مستلزم تحول در کسب وکار بانکداری، متناسب با رشد فناوری است».
در بخش دیگری از این تقدیر نامه آمده است: «بهینه سازی شبکه شعب، در راستای ایجاد چابکی ومولد سازی دارایی ها وهمگامی با تحول دیجیتال، علاوه بر اینکه همواره مورد تأکید رییس جمهور محترم قرار داشته، به عنوان یکی از محورهای اصلاح نظام بانکی در اولویتهای وزارت امور اقتصادی ودارایی قرار دارد. چنین برنامه ای در بانکی که با گام نهادن در تحول دیجیتال، در شرف آغاز مرحله جدیدی از حیات خود می باشد، از اهمیت بیشتری برخوردار است که خوشبختانه آن بانک توانسته است در سال 1399 بر اساس ارزیابی صورت پذیرفته توسط این وزارت، رتبه برتر را در بین بانکهای دولتی وخصوصی شده کسب نماید.
بدینوسیله ضمن تشکر از جنابعالی وهمکاران محترمتان، انتظار دارم ساماندهی تعداد شعب کماکان مورد اهتمام قرار گیرد».
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
کد مطلب 207476